mandag den 9. januar 2012

Godt Nytår.

Hej alle jer derude.
Jeg ønsker jer alle et rigtig godt nytår.

Vi begyndte året med noget rigtig træls, som har fyldt enormt meget. Vores yngste skulle d.5 jan. have fjernet den ene nyre.
Heldigvis kan vi nu trække vejret igen. Det hele gik super og da vi dagen efter tog hjem, var hans blodtryk normalt igen. (det var målet) Jubii, nu skulle den del så være et overstået kapitel og om en uge er han i Børnehave igen.

Det er længe siden jeg har lavet et LO, men nu vil jeg igang, lige nu. Vi tog nogen billeder på sygehuset og dem vil jeg lavet et LO med. Jeg tror de er gode at have om nogen år.
Hvem ved, måske har jeg det på bloggen imorgen.

Pas på jer selv derude.

1 kommentar:

  1. Rigtig godt nytår. Godt at høre, at operationen gik godt og at han snart kan være i børnehave igen. Glæder mig til at se dine LO´er. Det er nok ikke så mange, der har overskud til at tage billeder på et sygehus med den tanke at de kan scrappes. Fantastisk

    SvarSlet