søndag den 16. september 2012

Scrap materialer brugt på en anden måde.

Jeg har lige fået nyt køkken, JUBIIII.
Til det skulle der jo bruges en stænkplade.
Jeg er så heldig at kende Gabriella og har derfor fået mulighed for at lave en selv i glas.
Jeg kan godt lide, at tingene er lidt anderledes og bla. derfor har jeg brugt den mulighed.
Jeg har brugt et af mine stempler, det med urene.



Samme dag lavede jeg også et ruladefad og et andet fad.  Til rouladefadet brugte jeg både Bigshot, spellbinders og stempler. ( det billede må komme på en anden dag)

2 kommentarer:

  1. Du har godt nok mange evner på det kreative felt. Tænk bare det at få ideen til at kunne bruge stempler, spellbinders og big shot. Det er da helt fantastisk, så flotte stænkeplade, og fadet er blevet.

    SvarSlet
  2. Jamen Jamen, hvor er den bare blevet SUPER SUPER flot. Virkelig flot. Hvor er det skønt at ha´ så dejlig en veninde der kan hjælpe med sådanne opgaver. Glæder mig til at se køkkenet når du har fået det helt færdigt.

    SvarSlet